line_n & sara Skrevet 27. november 2008 #26 Skrevet 27. november 2008 boxen min med systæsj..sikkert en fjernkontroll også.
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 27. november 2008 #27 Skrevet 27. november 2008 Ingenting.. har en 7 mnd baby som går langs bord og skal ta alt som kommer i nærheten, så blir vel en stund før jeg kan ha noe som hun kan få tak i igjen:)
FanteGuri Skrevet 27. november 2008 #28 Skrevet 27. november 2008 Bruker vanligvis å ha en løper, men har ikke fått lagt på ny enda.. I tillegg har jeg to høye hvite lysestaker med lilla kubbelys i, ikke mindre enn 4 fjernkontroller, ei lekekule og ei skriveblokk med to penner oppå.. Snuppa hadde besøk av mormor i kveld og de tegna sammen
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 27. november 2008 #29 Skrevet 27. november 2008 duk, telysestaker, 3 tomme glass, en avis, 3 fjernkontroller, lommeboka mi, en enslig puslespillbrikke og tannbørsten til snuppa.
Shamandalie Skrevet 27. november 2008 #30 Skrevet 27. november 2008 En løper Et utent kubbelys (det er stort sett fyr i det hver kveld,men i kveld er stemningen litt uggen,og ingen gidder å tenne det. 2 stk fjernkontroller en mobil sukkerskåla til samboern min som bruker sukkerbiter til kaffen en lipsyl ...dette er egentlig slik det er alltid,jeg bor sammen med en som er en smule kontrollfreak. Ikke sånn helt hysterisk,men litt på kanten.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 27. november 2008 #31 Skrevet 27. november 2008 Lilla løper, en blomst, to fjernkontroller, mobil og leppepomade;)
☆Monkey Business☆ Skrevet 27. november 2008 #32 Skrevet 27. november 2008 En løper tåteflaske bruskork skriveblokk to hårstrikk en boks hvit play doh se&hør et halvt glass julebrus en liten skål ananasbiter klistremerker kamera to polly pocket delfiner en tom lano gakk gakk såpeflaske (!) et puslespill fjernkontroll to kvitteringer reklameblad fra amfi eh halv grønn fargestift almanakken min pluss tid magasinet en ring tegning fra eldstesnupp 2 stjerneskudd en blå perle Gud bedre, jeg må rydde!!
Hikken Skrevet 27. november 2008 #33 Skrevet 27. november 2008 Ett glass rødvin En tekanne på stativ med deilig varm te i To tekopper (min er ennå tom, har mer vin i glasset ;-) To små firkanta fat med stener og kbbelys Mobilen min En suppeskål (sen middag på meg i dag) En skål med tunfisksalat (Mathias som spiser lunsjrestene mine) Et lommespeil
Papegøyeblomst Skrevet 27. november 2008 #34 Skrevet 27. november 2008 -Laptop -en snart tom halvlitersflaske tab xtra m vann i -en tom kakeboks -et krøllete "Her og Nå" -en sort hårstrikk -en kulepenn -reklame fra clas ohlson -plastinnpakningen etter klistremerker jeg limte på konvoluttene til julekortene -en utbetalingsslipp fra nav (uåpnet) -et brev fra inkasso (uåpnet)
Gjest Skrevet 27. november 2008 #35 Skrevet 27. november 2008 En løper to telysestaker uten telys i tre fjernkontroller lokalavisa laptopen strikketøyet mitt et tomt tefat mobilladeren neglefil batteri til røyvarsleren som kom i posten i går.. linselokket til kamera en brusflaske korken til brusflasken noen smuler under bordet ligger en skriveblokk og en bok hmmm ufattelig rotete stuebord
Vilja<3 Skrevet 27. november 2008 #36 Skrevet 27. november 2008 jeg har glassbord med skuffer i, nedi skuffene ligger dåpsgavene til ungene, vilder og litt pynteting (slik det viser om du skjønner) Ingen duk men en stor bukett blomster som jeg fikk av mannen når jeg var ferdig med eksamen i dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå