Gå til innhold

jeg er som et blendahvitt laken....flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit nok at jeg ikke føler meg bra og spise jern, men jeg får sjokk hver gang jeg ser meg i speilet: jeg er hvit som snø og ser helt forferdelig ut. Nå søker jeg "trøst" her hos dere: er det flere som ser slik ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta sol å få energi :D

Det gjør jeg, og det er herlig ;)

(hvis det var slik du mente det da :P )

Skrevet

Forstår hvordan du har det. Til trøst kan jeg meddele at jeg er ikke bare blek, men blek med "kledlige" kviser....

Å, så sexy!:(Rart ikke mannen min er mere på jobb..sikkert mye finere vesen å se på der... Tror jeg skal holde meg hjemme og ikke skremme vettet av medborgere i dette snø- kledte landet! HE- HE....:)

Skrevet

Men er det greit å ta sol da? Jeg vet ikke, men har hørt at man ikke skal det. Men hvis det er greit, skulle jeg gjerne gjort det og. Føler meg ikke akkurat sexy om dagen. Skjønner deg. :-)

Skrevet

har du lite jern eller lavt blodtrykk?

jeg er så blek at jeg nesten er blå, og i tillegg får jeg ofte knallrøde-vulkan-kviser! lekkert :/

både jernlager og blodtrykk er midt i blinken her, men er mye inne og lite aktivitet

har hørt at det er helt greit å bruke selvbruning, men synes ikke det høres helt bra ut selv da.

Skrevet

ah...da er vi iallefall flere. jeg har også pyntet opp min hvite blendende ansikt med kviser. har ikke ork til å være særlig ute, det hjelper vel ikke det heller....

tror jeg skal ta litt sol jeg, når jeg bare kommer meg litt...(ja, jeg har lite jern og lavt blodtrykk,men det får da være grenser for utslag.....)

mannen min sa nettopp at jeg så bedre ut nå enn for en stund siden...da må jeg ha vært et imponerende syn;)

Skrevet

solpudder = min bestevenn fortiden

Skrevet

Du er ikke alene lile venn:)

Jeg er vedig blek, men har heldigvis sluppet unna alle kvisene. Trøster meg med at det er moderne å være blek nå, i tillegg til at jeg unngår å få rynker pga solen:)

Litt selvbruningskrem vil hjelpe deg hvis du ønsker litt farge, ellers så er det flott hvis du først legger en lett makup krem for å få en jevn hudtone for så å påføre litt blush for å skape roser i kinnene. Kan gjøre underverker - og får deg til å se sunn og frisk ut:)

Solpudder er også bra, men vær forsiktig med de med glitter og orasje-tone. Kan fort se unaturlig ut og virke mot sin hensikt.

Stort smil fra en annen blek:)

Skrevet

Fint med litt oppkvikkende sol -energi i disse dager,meeen....så kommer det...dere bør være ytterst forsiktig ved solarium....gravide blir fortere brune...ergo fortere brent også...og fortere varme...d er ikke bra for bebienb...så ligg ikke mer enn 10 minutters tidom gangen ...og ikke bruk rare kremer dere finner på solariums studio...de inneholder mye rart...og dere bør også holde dere unna selvbruningskremer....de inneholder stoffer som faktisk er farlig for fosteret...dette er ikke hysteri altså..d er fakta...så bortsett fra dette bør man vel kunne kose seg med litt sol=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...