Gå til innhold

Jeg fant jeg fant !!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld er jeg glad, kjempe lykkelig rett og slett.

Var en tur på Ringo i kveld for å kjøpe de siste pakkene til store guttene,som mangla til advents kalenderen, da jeg gikk inn kikket jeg som vanlig på bamsene i håp om at kanskje jeg i dag, fant en lik bamse som pjokken har.Å i dag satt jaggu bamse der og venta på meg, er helt sikker på at det var meg den venta på :0)

Sa til dama i butikken at vi har leita ett helt år for å finne en slik bamse.Men hadde gitt opp..

Så den 24 skal pjokken få bamsen i kalenderen sin,er jo ikke sikkert han vil bruke den, men han skal iallefall få den.Den er jo litt annerledes enn gamle bamse som er vaska og kosemosa i 2 år.

Hadde krise her i uka, da han spydde på den og vi måtte vaske den,med gråt og tenners gnissel :0(

Trodde jo at ei vennlig dame her inne skulle sende meg en bamse , men ho bare narra meg, var forferdelig skuffa , men idag fant jeg en ny BA :0) (DEn heter BA må vite )

Nå er jeg bare glad!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neimen.... går det an da???

Og si man skal sende og så ikke gjøre det????

Hmmm det er litt rart kjenner jeg.

Men så fint at du fant ny, og klart den bare ventet på deg;-))

Det blir nok stas, kosemosa eller ikke:-)

Du kan jo si han har vært å kjøpt seg ny pels;-))

BA til julaften, hva mer kan man ønske seg liksom??

Heldig var du, kjøpte ikke to da, så du har en i reserve, sånn i tilfelle....

Skrevet

Det var like før jeg kjøpte to for jeg synst så synd i den som satt alene igjen, hehehehehe..

Jeg la jo ut bilde og fikk svar fra ei på pm om at jeg skulle få bamsen hun hadde, men da jeg fortalte namnet mitt fant jeg ut at hun bare tulla :0(

En av grunnene til at jeg skifte nick, siden hun visste hele namnet mitt og bare tulla.

Skrevet

Aldeles ny Ba med gnistrende blank og ny pels!! O for lykke det blir på pjokken den 24.!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...