Gå til innhold

Mortilgunnar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

1) Er du her?

2) Tok du eksamen og hvis ja; hvordan gikk det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja når er jeg her Balooa. jeg tok eksamen og fikk 5. vurderer å ta det opp igjen til våren. er fornyød med karateren egentlig, men det var så iriterende at sensor og lærer var så sure, det gjørde meg utrolig stressa.

nå har jeg 2,2 poeng mer en fjor årets snitt. så det er jo en mulighet for at jeg kommer inn uansett

Skrevet

Gratulerer med vel overstått og god karakter!!! Hva slags tema trakk du?

Skrevet

regjeringen, stortinget, parlamentarismen og sosialisering.

læreren mente forsovit at før parlamentarismen kom så bestemte kongen hvem som skulle sitte på stortinget.....

Skrevet

Flink du er da - jeg hadde nok ikke fått det samme om jeg hadde trukket det temaet, nei, hehe. Og det er vel selvsagt siden jeg tenkte "åh, var det ikke sånn" over kommentaren din om lærerens mening om preparlamentarisme :o)

Skrevet

da fikk du om det samme som meg. Gratulerer:) Hva vil du inn på?

Jeg hadde eksamen i dag, så deiiiiilig å være ferdig!!!!

Skrevet

hehe.. jeg skal ikke si at jeg kan det volsomt godt selv, men faren min hadde historie som hovedfag, så jeg er temlig sikker på at han har forstått det rett. og han ble temlig sint over den kommentaren... hehe.

Skrevet

jeg skal ta sosionom på diakonhjemmet i oslo

gratulerer så mye! hva kom du opp i? og hva skal du inn på?

Skrevet

åja så artig! Mente at det var det jeg kom opp i da jeg tok allmenn påbygging.

Jeg går på sosionomstudiet i Bergen:) Første året. Hadde eksamen i dag i samfunnsvitenskapelige og psykologiske emner, phu, skrev som en helt i 6 timer

Skrevet

oj så spenende. føler du at det gikk bra?

hvordan trives du? er det intresangt? mye og gjøre? gjør du mye uten om oppgavene?

jeg luerer på ALT... hehe..

Skrevet

Hva er høyeste karakter egentlig?

Gratulerer med overstått!

Skrevet

høyest mulig er 6.

lengesiden du gikk vgs?.. hehe

Skrevet

Nå visste ikke jeg at det var videregåendekarakter daaaaaaa!!

Skrevet

å... hehe..

jeg tar etter den 5 års jobb og 6 fag regelen.

har ikke så god erfaring med skole så jeg får veldig lett angst, når det kommet til slikt. derfor jeg ikke har tatt det før også, og derfor jeg maser så felt ;-)

Skrevet

Ja det er veldig spennende og veldig kjekt:) Til denne eksamenen her har det vært veldig mye å gjøre, 25 studiepoeng og 6 ulike fag på en. Så jeg har lest konstant i en og en halv måne nå, phu. Men ellers er det passelig å gjøre, alle studier er jo krevende i eksamensperioden.

Vi har som regel tre timer forelesning fire ganger i uken (ikke obligatorisk) så har vi gruppearbeid, drama osv innimellom som er obligatorisk.

Føler det gikk bra i dag, skrev 22 sider så må vel ha fått ned noe fornuftigt hihi:)

Så det er bare å glede seg!

Skrevet

oj så bra! du er jo dritflink! 22 sidet, om det som står der er bra må det jo ha gått fint :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...