Gå til innhold

Modningsakkupunktur i Stavanger/Sandnes???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at de har på Mamastork i Stavanger men leste at de ikke har full utdannelse innen dette og ikke starter før uke 38... Det er jo mange som begynner i uke 36/37 leser jeg her inne men er det noen der jeg bor, altså Stavanger/Sandnes????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg søkte meg inn til Fødeloftet fikk jeg tilbud om modningsakupunktur (gratis på toppen av det hele) da jeg var oppe for å skrive meg inn. Det var vel rundt uke 37 kanskje (var ganske sent ute med svangerskapskurset, og der jeg fikk anledning til å ønske meg inn der). Sånn utenom det vet jeg ikke hvordan tilbudet er.

Skrevet

Hmmm, kanskje jeg skal prøve det.... Har lyst å søke der selv, men har ikke kunnet søke før da jeg har hatt et risikosvangerskap med stor fare for prematur fødsel. Men nå er jeg 35 uker imorgen og har bare 2 uker igjen før jeg er ved grensa de har satt på fødeloftet.

Så du slapp å søke selv? Spurte legen min om jeg kunne søke der nå og hun sa jeg kunne jo alltids søke men trengte ikke å si noe om situasjonen min, bare at jeg hadde født til termin før. Men da jeg leste litt om hvordan jeg skulle søke stod det at jeg måtte legge ved kopi av helsekortet og der står jo alt sammen.... Har litt lyst å ringe og forklare situasjonen, ikke fødselen som er risiko bare tidspunktet. Hadde lyst å prøve modningsakkupunktur fordi jeg har hørt at det skal lette fødselsforløpet....

Skrevet

Inger Else Aune Erevik i Sandnes driver med akupunktur. Hun er utdannet akupunktør og er kjempe flink. Hun er sykepleier på SUS til vanlig og driver akupunktur på kveldstid. Hun holder til i Strangata 41. www.ie-akupunktur.no. Men hun begynner ikke før i uke 38. Hun tar 400 kr første gang og 300 kr de neste..

Skrevet

Da vet jeg det hvis jeg holder så lenge;) Vet ikke hvor lenge jeg holder og hadde lyst å prøve noen som startet litt før så jeg iallefall hadde prøvd det;) Selve modningen har vært igang her en god stund nå så tenkte mest på akkupunktur som kunne lette fødselsforløpet. Men vet ikke om det er forskjell på det heller da...

Skrevet

På slutten av svangerskapskurset sist gang fortalte de om Fødeloftet og at de som var intr kunne skrive seg på en liste før vi gikk så det var det vi gjorde. Og så var jeg inne til journalskriving litt senere. Hadde hatt et helt ukomplisert svangerskap forrige gang, men endte med å ikke "få lov" til å føde der siden jeg gikk mer enn 7 dager over tiden og risikoen da stiger. Spent på å se hvordan det blir denne gangen, men jeg tror kanskje jeg søker meg inn dit denne gangen også om jeg ikke går for lenge over. Ta en telefon du, og forklar situasjonen, så kan de jo ta stilling til om det er "vits" i å søke eller ei :o) Veldig hyggelige de damene jeg har vært i kontakt med i alle fall :o)

Skrevet

Det skal jeg gjøre, skader ikke å prøve;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...