Gå til innhold

Hekkan pekkan

Anbefalte innlegg

Skrevet

x-en min vil være venn med meg på facebook igjen....

på en måte - hvorfor ikke

men på den andre - ååårh WHYYYY???

Jeg vil ikke ha h**n på netthinnen, eller bli "overvåket" på hva enn jeg gjør... hva folk skriver på min vegg, hvilke venner jeg får, blir vel ikke at jeg srkiver noe på status feltet,.....

Er dere venn med x-en..... eller hvis dere brøt FB-vennskapet når det ble slutt, har dere blitt venner igjeng??

dåh!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hekkan pekkan! Haha, er du fra Stavanger? :)

Tja, hvis du synes det er ubehagelig at han "overvåker" deg hadde jeg ikke godtatt han som venn, men hvorfor ikke?

Jeg er ikke venn med pappaen til lillegutt, det er jeg ikke intr i, men andre flørter i livet mitt har jeg som venner.

Skrevet

men hvis eksen din sendte en friend request da, hadde du stille og rolig takket nei til ham da?

tror at jeg pr dato føler at eksen alltid vil følge med på meg...

så får eksen vel masse tanker/fantasier dersom jeg skulle få meg nye venner av motsatt kjønn......

men jeg føler meg så slem hvis jeg avviser eksen også.... liksom på en måte, vil ikke såre mer en det eksen er......

det fikk meg til en annen tanke....

... by the way har jeg også en friends request på en fra skolen, for mange mange år siden, som jeg ikke har snakket med siden, og knapt nok på skolen... hehe hvorfor skal vi være venner!!!??? har jo ikke hatt noe med han å gjøre, det blir liksom bare å pøse på med folk du liksom kjenner...

men - hehe, requesten ligger der enda, får meg ikke til å avvise han heller :-) - men det er litt fordi "hva har jeg med han å gjør???""

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...