Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Vi har vært sammen/gift i "evigheter", og har 3 barn, hvorav de 2 minste, er under 3 år. Jeg føler svært lite for han, og det er grusomt de gangene han "prøver seg" på å ha sex. Har tenkt, og tenkt hvordan jeg skal gjøre dette her, men det er bare så vanskelig å gå fra han. For det første, så tenker jeg på barna, men så er det så sinnsykt mye som må ordnes, at jeg vet ikke om jeg orker det heller. Æsj, det er pyton. Kan jeg ikke bare bli forelsket i han igjen.... :,o( Noen forslag? Tror dere det "plutselig" kan bli bra igjen, eller bør jeg gå fra han?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Går du på p-piller eller andre hormonpreparater? For det kan nemlig gjøre at følelser/tenning forsvinner... Uten at det foreligger andre problemer skaper dette gnisninger og så kan man skli fra hverandre... Så hvis du gjør det foreslår jeg at du prøver å finne annen prevansjon, så kan det hende at du faktisk trenger det igjen ;-)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Nei, bruker ikke noe slikt... Mannen steriliserte seg etter at minsten ble født.. (ikke at det var nødvendig da =/
Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Går det mye i samme tralten om hverdagen? Kan jo være at du bare kjeder deg... Vi hadde det sånt, og jeg flyttet ut fordi jeg ikke følte noe for ham lenger. Etter et år ble vi kjærester igjen, og da gikk det bedre. I begynnelsen savnet jeg ham ikke engang... Men etter noen år prøvde vi igjen å bo sammen, og jeg har fremdeles følelser for ham. Er redd det skal forsvinne igjen, for jeg merket at det var veldig greit at vi var kjærester som ikke bodde sammen! Har ikke noe videre råd, ville bare fortelle om mine erfaringer.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Det kommer ikke til å gå over helt av seg selv, men det er absolutt mulig å jobbe seg tilbake til et godt forhold! Snakk med mannen din og forsøk å forklare det på en skånsom måte at dere trenger hjelp. Oppsøk familierådgiver e.l. hvis dere ikke klarer å finne ut sammen hvordan dere skal løse det uten å krangle. Det å få litt tid for seg selv kan være godt, men det kan også dra dere lengre fra hverandre. Dette klarer du!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Jo, det går mye i det samme. Men han har ikke så lyst å finne på ting som jeg foreslår, så da blir både hverdager, og helger like.. Ikke er det så mye energi igjen heller, når ungene er i seng. Burde kanskje skaffet barnevakt litt oftere - har hatt det 2 ganger de siste 3 årene :/ Men siden han ikke vil finne på noe sammen med meg, så har det liksom ikke vært vits i å skaffe barnevakt... Kanskje er han lei av meg og.. Takk for at du delte erfaringene dine iallefall =)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #7 Skrevet 27. november 2008 Familierådgivning er ikke noe mannen min hadde vært med på =(
Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #8 Skrevet 27. november 2008 Du kan jo true med å flytte hvis han ikke er med på rådgivning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå