Gå til innhold

ekstremt kvalm..

Anbefalte innlegg

Skrevet

heia.

nå har jeg siden i går vert EKSTERMT kvalm og uvel. kaster opp bare jeg drikker noe.. og prøver å få i meg mat,men det er nesten umulig...

ringte legevakta nå,de sa bare at jeg måte spise og drikke i små porsjoner og prøve det noen dager,men er jo det jeg har gjort siden i går. og hun anbefalte IKKE afipran.

jeg er 7 uker nå.

er det noen som har noen råd? seaband har jeg prøvd ved bilsyke og sånt,funket ikke da,så regner ikke med at det funker nå heller.

begynner å bli litt desp jeg,vet det bare er siden i går,men jeg er jo helt utslitt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørt at ingefærer veldig effektivt mot kvalme, ente rom man knasker på det eller lager te

Lykke til :)

Skrevet

oki,jeg kan forsøke det,men klarer nesten ikke drikke,brekker meg nesten med en gang

Skrevet

Finn noe du klarer å drikke. Sist klarte jeg ingenting annet enn en sportsdrikk. Det var det eneste jeg klarte å få i meg. Nå er det julebrus. Ingen av delene er så sunt, men det stilner kvalmen min litt i allefall. Jeg sliter med det samme. Har kastet opp to ganger i dag. Verst tidlig på dagen, så langt. Jeg kastet meg over ritzkjeks, det hjalp etter at jeg hadde kastet opp. Det er litt salt. Så la jeg meg til å sove. Sov tre timer og følte meg ganske fin da jeg voknet.

Kjenner nå at jeg har lyst på alt spiselig som er litt fuktig og helst syrlig, kiwi, appelsiner etc. Og så har jeg lyst på isbiter.

Forrige gang hjalp hveteboller. Det har jeg ikke forsøkt enda.

Du får bare prøve deg frem. Lykke til!

Skrevet

takk!! litt godt at det ikk bare er meg. spiste en appelsin,ble litt bedre faktisk. drikke har jeg ikke lyst på noe av,er litt ille.. er jo viktig å drikke.. jeg prøver å tenke at jeg bare må få i meg det som eg har lyst på,men er ikke noe som frister..

lurer på hva jeg skla gjøre i forhold til jobb,begynte i slutten av okt i ny jobb,så er så redd jeg må sykemrlde meg littt allerede om det ikke bedrer seg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...