mayaya Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 hvor finner jeg det? altså ikke sånne kort trykket på papir som kortshop har, men skikkelig bilde i mappe
Gjest Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Ikke at jeg har et svar til deg, men øy, er du på tjukka igjen?! GRATTIS! Og så, hva gjør du på DiB liksom, hakke du slutta?! Dette tror jeg at jeg skal ta opp med både deg og selis på FB ass, makan til tull;)
mayaya Skrevet 27. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2008 *kniiiis* man bruker da vel dib i krisetilfeller - når man rett og slett ikke vet hvor ellers man kan spørre hohohohooh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå