Gå til innhold

Intimvoksing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med voksing ved bikinilinja? Er det vondt? Kan man få sår? Hvor lang tid tar det fra 1. voksing til det kommer stubber? Hva er vanlig pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe:) glemte visst anonym-knappen, men shit au :)

Skrevet

Jeg vokser på salong og tar alltid brasiliansk. Det gjør litt vondt første gangen, men når jeg gjør det så ofte som hver 5 uke, så gjør det overhodet ikke vondt lenger, man blir herdet, det er som å nappe bryn. Det begynner for min del å vokse litt ut igjen så smått etter 2-3 uker, når det er 5-6 uker, så er det 4 mm, så mye at det er klart for en ny voksing. Anbefales på det sterkeste, også om du kun vil vokse bikinilinjen.

Skrevet

Hei! Det kan gjøre vondt, og desverre kan man blø litt og bli litt sår etterpå. Og det er et hav av forskjell mellom terapeutene, slik at det lønner seg å velge med omhu. Siden hårene kommer i ulik str og lengde, kan det bli ny vekst ganske snart. Derfor lurt å vokse en gang til etter ca 2 uker, sånn at man får med alle lengder. Jeg hadde nok ikke turt å gjøre det når jeg var gravid, syns alt blør lettere nå..

Skrevet

Jeg synes det funker veldig bra. Pleier å vokse bikibilinja om sommeren eller ved sydenturer. Holder sånn noenlunde i 2 uker:) Jeg synes faktisk det er vondere å vokse legger og lår jeg. Bare pass på og "brett" bena innover, slik at foten ligger inntil innsiden av låret på andre foten, da gjøre det mye mindre vondt synes jeg. Men en flink hudpleier ber deg automatisk gjøre dette.

Skrevet

Takk for svar. Skal 3 uker til Thailand. Reiser på en mandag. Loenner det seg da å gjoere det så tett opp til turen som mulig, feks fredag, eller er det da stoerre sjans for at man går rundt med sår der nede under sydenturen? Ikke så kult å se mishandlet ut heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...