Gå til innhold

dere som gir mme....

Spente med nr 3 i vente...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg gir graut i 18 tiden... snuppa her vil ikke ha mer mm, verken før grauten eller når ho legger seg... NÅR gi dere mme på kvelden?? til grauten?? redd ho ikke skal få i seg nok melk... vil bare ha litt tidlig på mårran.. en ytterst sjelden gang på dagen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ga alltid, dengang gutten var liten, først grøt, skiftet og slikt og så ga jeg en flaske mme inne i en stol ved siden av sengen. For deretter å legge ham. Han roet seg så godt ned da og sovnet med en gang han kom oppi sengen

Skrevet

jenta mi vil heller ikke ha mme når hun skal legge deg. får også grøt i 18 tiden. men hun sover like godt.. får ei flakse me 210ml mme på morgenen når hun våkner, eneste melken hun drikker i løpet av dagen. Men tror hun er så mett på alt maten hun før i løpet av dagen, at melk på kvelden ikke frister.

Skrevet

ok.. takk.. vi har alltid liggi i senga å amma, men nå er det slutt på det gitt... ho vil heller ha vann... liker egentlig ikke mme... men får vel bare prøve å venne ho til den...

Skrevet

Dersom hun ikke liker mme dere gir så kan dere prøve å skifte merke, har en venninne som måtte det. Hvilket bruker dere?

Skrevet

den vanlige.... nestle sin.. er det ikke det da tro...

Skrevet

NAN tenker du på. Kan jo prøve HIPP si når den esken du har er tom.

Av erfaring er det bare gulp med Collet og den fra småfolk. Nå er det riktig nok 8-9 mnd siden jeg ga mme, men tror ikke ting forandrer seg så fort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...