Gå til innhold

Bim Tref Oslo


knerten09

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Ser det er flere som kunne tenke seg å møtes, og det er moro. Tar derfor initiativ til å treffes.

 

Hva med å møtes på Jacob Aals på Majorstua,

mandag 8.desember kl 17:30?

Der kan de som er sultne bestille mat, og de andre bare noe å drikke eller enkel snacks. Det er nærme transport så forhåpentligvis er det enkelt for alle å komme seg dit.

 

Hva tror dere?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempekoselig initiativ! :)

Dessverre kan jeg ikke den dagen - her er det ordinær UL, et annet (ikke gravid-)treff og 8-årsjubileum for meg og sambo, så i tillegg til jobb tror jeg at dagen er fullbooket for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som jeg er ledig den mandagen:)

Må bare sjekke med mannen min at han kan være hjemme med 2-åringen:)

Hadde jo vært kjempe koselig å møte noen mai-mammaer:) Greit å ha flere å henge med i permisjonstida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Kjekt at noen har tatt intiativ:) Jeg kan desverre ikke den dagen, men blilr gjerne med på neste. Har dere lagt det på bim treff siden, fant det ikke der!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som de fleste ikke kan, så da syntes også jeg vi kan ta det på nyåret. Hyggelig om flest mulig blr med!

 

God jul til alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil veldig gjerne bli med ..like før jeg meldte meg på med juni mammaer her i mangel av mai treff !!!Kan vi treffes i midten av januar da????Er forøvrig ledig hele neste uke også

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...