Gå til innhold

1 mnd til vi gifter oss!!! Men det spoeker litt :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det 1 mnd til vi gifter oss på stranda i Thailand!!! Men nå spoeker det jo litt da, siden det er så urolig der og flyplassen er stengt. Vi skal jo være mest i soer, men mellomlander i Bankok og skal være der 3 dager foer hjemreise. Noen av oss reiser allerede om 2 uker. Tenk om det ikke ordner seg :(( Gjoer ikke annet enn å sjekke nyheter på TV og nettet hele tiden i håp om å finne noen lyspunkter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere ikke muligheter til å reise et annet sted i stedenfor? Jeg tror ikke jeg hadde sjangset på noe sånt for å være helt ærlig. Heller reist til et rolig og helt trygt sted da...vet jo aldri. Man trenger ikke oppsøke risiko, tviler på at ting roer seg helt der på så kort tid.

Skrevet

Er ikke så enkelt, det. Vi er 9 voksne og 3 barn, som har bestilt billetter for leeeenge siden. Hoteller er betalt osv. Skal reise rundt og har også flybilletter innenlands som er bestilt. Prest er booket og betalt og alt som skal skje i bryllupet er ordnet med i lang tid. Så det er ikke så enkelt å bare droppe det, nei. Det skal være ILLE om ikke vi drar. Er flyplassen stengt, så har vi jo ikke noe valg, men...

Skal gifte oss på en bestemt strand der vi var under tsunamie n i 04, så dette er helt spesielt for oss. Turen vår KAN bare ikke spoleres denne gangen også :S

Skrevet

Skjønner at det ikke er så enkelt, men uansett, ikke ta noen risiko. Krysser fingrene for at det ordner seg, og at det blir roligere der nede. Selv om det ser noe mørkt ut akkurat nå.

Skrevet

Veldig mye kan skje på 1mnd, og også 2uker, så det lureste er nok å vente med å bli bekymret. Som et alternativ kan du jo sjekke ut om det er mulig å få plass på fly som ikke lander i Bankok.

Jeg kan ikke tenke meg at problemene varer så lenge på flyplassene.

Skrevet

Takk! Det er det jeg proever å overbevise meg selv om også, men kan ikke la være å bli bekymret....

Skrevet

tror nok ikke dette varer så lenge. Jobber selv i reiselivsbransjen, og det er nok ikke så stor sjans for at flyplassen er stengt så lenge. Dersom nødvendig kan dere evt booke om slik at dere ikke stopper i Bangkok. Dersom det er så lenge til avreise får dere nok refusjon for hotellet i Bangkok hvis dere avbooker. Da må dere evt høre om avbestillingsreglene

Skrevet

Book om bilettene til landing i Phuket da vel?

Der er det jo egen flyplass:)

Og dersom dere må betale mellomlegg etc, ring reiseforsikring etc. for det er mulig de kan være behjelpelig med å dekke noe av ekstrakostnadene.

Skrevet

Reiser med Thai Airways og de har kun turer innom BKK... Krysser fingre og tær iallefall... Heldigvis er de 3 dagene vi skal bo i BKK uten barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...