Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Mandag 24.11 var eg på sykehuset på ny kontroll. er i uke 39 nå. følte det var den mest unødvenige kontrollen eg har vært på.. må reise et lite stykke til sykehuset, må ta båt så en kontroll der tar jo hele dagen min, så da er det kjekt å "få noe ut av det" se ultralyd osv.. men sykehuset hadde da fått seg ny ultralyd maskin som hadde 3d osv. å eg var første de testet den på. så låg der som en prøvekanin på bordet å fikk ikke se babyen min selv.. rommet var jo fylt med overleger og inginører som vill se hvordan maskinen virket. så eg fikk ikke svar/beskjed om noe. kom inn, la meg på bordet, å gikk etter 10 min. helt unødvendig syns eg.. vet ikke om hotet er festet engang.. ble kansje litt lang denne, ble bare skuffet om sykehusbesøket:(
Gjest Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Det var en merkelig oppførsel. Skulle tro de var mer interessert i pasienten enn det nye utstyret.
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 27. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2008 trodde eg også. men de var mer opptatt av den nye maskinen, og var nesten skuffet over at eg var så langt på vei for da var babyen for stor for at de skulle få et skikkelig bilde på 3D.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå