venter nr 2... Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 kan jeg kjøpe denne? er den bra nok? eller bør jeg helst kjøpe enn dyr enn? http://jysk.no/359/362/3931401/a/catalog
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Jeg tenker at denne er bra nok i massevis. Test den på butikken om du kan legge ryggen helt ned og at det er plate i ryggen på den.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Ja, vi har den til førstemann. Kjempegod stol, godt polstret og flere sittestillinger. Ryggen legges helt ned, og den er kjempefin.
venter nr 2... Skrevet 27. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2008 ok, da kjøper jeg inn denne:) Takk for svar:)
Eplejuice Fødeklar Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 vet ikke hvordan vippestolen er men vogna i samme type som det der, er i allefall skikkelig ræva, å på den får man hva man betaler for, veldig lite, for veldig lite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå