Gå til innhold

Nexium?...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har tatt nexium i løpet av svangerskapet? Har fått resept hos legen på grunn av magekatarr, men blir litt skeptisk når jeg leser pakningsvedlegget... .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar Nexium fast når jeg ikke er gravid pga spiserørssykdom, men legen min vil ikke at jeg skal ta dem i sv.skapet. Så nå får jeg Ranitidin på resept i stede. Dobbel dose av dem de har på apoteket.

Skrevet

Kanskje jeg skal ringe å høre om jeg bør ta de likevel da... Ranitidin er forsket mer på eller? Har de dem på apoteket reseptfritt?

Skrevet

hei. Jeg har fått et legemiddel på resept som heter ortiopherm (litt feil stavet sikkert). Ikke skadelig for fosteret. Har også brukt nexium utrnom graviditet..., men fått dette nå

Skrevet

Ja Ranitidin skal være mer forsket på, i tillegg til at det ikke har vist negativ effekt. Ranitidin fåes på apotek uten resept, men da mye dyrere og mindre dose....

Skrevet

Min lege sa også at jeg ikke skulle bruke nexium under sv.skapet, så du bør sikkert forhøre deg. Jeg tar ingen medisin mot plagene nå, må bare lide meg gjennom det tenker jeg :) Men jeg skal forhøre meg om Ranitidin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...