Gå til innhold

Dyrelotto, noen med erfaring??


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg kjøpte et bondegårds lotto fra Damm.

det inneholdt små kort og brikker. Men disse kortene måtte jeg dele opp selv, og kantene er ganske skarpe. Synest også at pappen er ganske tynn. Jenta vår skar seg faktisk i fingeren på den ene brikken.

 

Derfor lurer jeg på om noen har et annet dyrelotto eller type memospill med dyr å anbefale. Som ikke har så skarpe kanter. og som gjerne virker å være av bedre kvalitet enn det jeg beskriver over.

 

I butikken er disse spillene innpakket i plast, så jeg får derfor ikke sjekket kvaliteten.

 

Så da spør jeg her:)

 

(jenta vår er under 2 år, men elsker dyr)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt lotto i tre, kjempe fint! Kjøpte mitt i en lokal kremmer-butikk, men tror Brio har en type.

Skrevet

takk for tipset, flere?

Skrevet

nille har. tykke kort i papp uten skarpe kanter. og 4 brett.

koster bare 30 kr, men er ikke noe å si på kvaliteten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...