minni09 Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 hei jeg kjøpte et bondegårds lotto fra Damm. det inneholdt små kort og brikker. Men disse kortene måtte jeg dele opp selv, og kantene er ganske skarpe. Synest også at pappen er ganske tynn. Jenta vår skar seg faktisk i fingeren på den ene brikken. Derfor lurer jeg på om noen har et annet dyrelotto eller type memospill med dyr å anbefale. Som ikke har så skarpe kanter. og som gjerne virker å være av bedre kvalitet enn det jeg beskriver over. I butikken er disse spillene innpakket i plast, så jeg får derfor ikke sjekket kvaliteten. Så da spør jeg her:) (jenta vår er under 2 år, men elsker dyr)
Silje`mor Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Jeg har kjøpt lotto i tre, kjempe fint! Kjøpte mitt i en lokal kremmer-butikk, men tror Brio har en type.
#Ariadne# Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 nille har. tykke kort i papp uten skarpe kanter. og 4 brett. koster bare 30 kr, men er ikke noe å si på kvaliteten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå