giggsi Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Bør jeg vente til etter jul,eller begynne nå og ta pause i jula? er det vanligt med mye hodeverk og løs mage på kuren? Hva kan spises til middag? Salat?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Jeg ville venta til etter jul. Rett og slett fordi du mister mye vann i begynnelsen, og disse kommer som oftest på ganske kjapt ved en pause/sprekk, så om du går ned 5 kg frem til 20 des så legger du gjerne på deg 4 i jula, som er rent vann, og det er demotiverende. Samtidig er gjentatte sprekker med på å redusere effekten, dvs man går ned, men det tar lengre tid å komme igang med vekttapet. Mange plages med vondt i hodet de første ukene, da er det viktig å få i seg tablettene, og mye vann. Løs mage er vel forsåvidt vanlig, men ikke løs som i diarè, bare enklere å få ut en til vanlig om du forstår. Noen kan i begynnelsen være litt uvell i magen da, pga omlegging til veldig fett kosthold, som er uvant for de fleste. Men både dette og hodepinen gir seg etter noen uker. Senere i kuren kan man oppleve løsere mage om man feks overspiser kunstig søtning, kokosfett eller fløte, men da er det bare å redusere inntaket. Til frokost/lunsh/middag/kvelds kan man spise alt som er godt ;-) Salat er ofte tilbehør, men salat med skinke, kjøttdeig, bacon, kylling, egg osv er fine frokost og lunshretter. Middag her er ofte fisk, kjøtt, fjærfe med div grønnsaker og salat. Blandingsprodukter er gjerne fulle av karber, så det går i rent kjøtt.
giggsi Skrevet 27. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2008 Hvilke tabletter? Har ikke satt meg så mye inn i det enda.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Tilskudd som du bestiller på ketolyse.no. Det går å droppe de, men da risikerer man mer ubehag bla, og kan få for lite av enkelte stoffer.
giggsi Skrevet 27. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2008 Tusen takk for kjempe fine svar. Da begynner jeg i Januar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå