Gå til innhold

Hva farge har dere på advends lysene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få innrømme at eg ikke liker lilla.

Så her går det i gull i år. I fjor hadde eg sølv.

Resten av julepynten går også i gull og sølv + isblått.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lilla, er jo det som er adventsfargen :)

Skrevet

Mener at skal man være pirkete så skal ikke alle 4 lysa være i samme farge heller fra gammelt av. Tror det var enten 3lilla og et rosa eller noe ;)

Jeg har ikke adventstake, jeg er ikke personlig kristen. Har stjerner og diverse lys, setter fram nisser og engler. Trivelig med pynt på denne tida.

Skrevet

Lilla.

Syns det er en veldig fin farge, jeg :o)

Skrevet

Røde kanskje? Jeg er virkelig ikke kristen, men synger likevel julesanger og "teller ned" til jula med adventsstaken vår. Vi feirer at det er lysere tider i vente, koser oss med familie og venner, gir gaver og gleder oss over hverandre. I jula i år skal jeg i tillegg i et bryllup og et utdrikningslag, så det blir skikkelig feiring i år!

Skrevet

Her går det i lilla, men det er i utgangspungtetmin yndlings farge så jeg koser meg i adventstiden. Lilla duker og lys. Koselig atte....;o)

Skrevet

jeg har lilla adventlys, advent er lilla!!!!

Skrevet

for meg skal ikke lys være i an farge enn hvit, men det er resten av året. ikke rødt til jul- bare hvitt. men likevel lilla til advent.

får helt noia av grønne og sorte lys- de er jo hvite inni uansett.

Skrevet

Syns eg hører om flere og flere som har hvite, sølv eller gull lys i stede for lilla. En kan jo velge som en selv liker.

Men her ser en jo at alle har lilla.

Får vel legge til at eg ikke liker nisser heller da. Har bare engler og snømenn i julen.

Ikke har eg grønt tre heller. Det er hvitt plast tre - pyntes med gull og blått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...