Gå til innhold

Innkjøp


Heartbeat

Anbefalte innlegg

Jeg har kun kjøpt et par babybodier! Når burde man ha vogn, bilsete, vugge, dyne osv osv på plass? Og hvor får man egentlig kjøpt sånne ting? skal til Oslo i Januar og tenkte å gå bananas på babyshop og H&M (de har ikke så godt utvalg her). Med mindre den lille kommer for tidlig er det sikkert tidsnok, termin 17 februar. Shit, så begynner det å nærme seg!!!! gleder meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann.

Jeg har også termin 17.2. hihi.

Jeg har kjøpt inn noe, jeg tar det bare sånn litt etter litt når jeg har penger til det, istedet for å kjøpe allt på en gang, det blir fort dyrt. Men det viktigste er jo at du har alt når den lille kommer da.

De har veldig mye fint til barnerommet på ikea, og der er det ganske mye rimeligere priser en babyshop og barnas hus. men alt etter smak og behag.

Lykke til med shoppingen da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dette er barn nr 2 har jeg det meste i hus, men hadde vi ikke arvet mye forrige gang hadde jeg nok vært sent ute. Jeg fikk ikke til å handle før permisjonen startet, så da ble det meste kjøpt inn, dvs basisgarderobe i alle fall (bodyer og strømpebukser, pysjer og noen få "utenpåplagg") - seng og vogn arvet vi så det stod i huset lenge. Bilstolen kjøpte vi vel i februar sist tror jeg, hadde da termin i april.

 

Fikk ned klærne fra loftet forrige uke, da ei venninne skulle få overta de typiske jenteklærne, og jammen for en haug av hvite bodyer fra hm jeg har! Men de er jo gode da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har termin 28.2 og har alle "tingene" men ikke kjøpt noen klær enda.

 

Veit jo ikke hvor stor hun blir..... min førrige var 2,5kg og far veide 4,5kg når han ble født......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...