ToillSjur Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Det jeg lurer på er hvordan reagerte ditt/dine barn på den ? Min datter har nå hatt feber i en uke. ikke høy feber. men hun er varm. Også er hun lei seg hele tiden. Den eller så superblide jenta mi er borte. Hun sover masse , mer enn vanlig og når hun er våken er hun bare lei seg. Ingenting er bra og hun vil heller ikke spise. Hva skal jeg gjøre ? Og vil dette gå over ? Jeg vil ha tilbake min superblide jente som var fornøyd med alt.
zikosmor:) Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 har ikke opplevd dette med min,men tror jeg ville hørt med helsestasjonen jeg.
heisand? Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 15måneder : på tirsdag som var kunne han begynne å reagere og 12 dager fremover, han har ikke reagert noen ting. men på tidligere vaksiner fikk han feber. den aller første tror jeg det var, så sov han omtrent hele dagen...
mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Men er hun frisk og fin ellers da? Hun er ikke forkjølet eller noe? Jeg har ei som er 14 mndr, (ikke tatt vaksinen enda) og hun er sånn, bare sutrer og er grinete, litt varm, sover masse. Men hun er jo litt forkjølet da. Men hvis hun ikke er bedre i morgen så ville jeg tatt kontakt med helsestasjonen.
Gjest Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Alle 3 har fått feber ca en uke etter vaksina en dag eller to, ellers ingen ting. det går mangt og mye rundt om nå, så det kan være tilfeldig. Men ville tatt en prat med helsesøster eller lege kansje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå