jobber med saken har klart det Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Hei! Blir ikke enig med meg selv om jeg skal ta en test i dag eller ikke. Ikm på søndag eller mandag. Negativ test på mandags ettermiddag. Hvor lenge bør jeg vente?? Holder på å bli gal!!
Gullklump i magen<3 Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Trur dei seier tidlegast 4 dagar før IKM.. Slit med det samme her, greier jo nesten ikkje vente Må vel berre smørre oss med tålmodighet
jobber med saken har klart det Skrevet 27. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2008 Ikm på søndag eller mandag som var.. Altså for noen dager siden... sambo mener jeg skal vente til han kommer hjem:( Er ikke før i morgen kveld
Sivalur Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Hadde ventet til han kom hjem jeg - så koselig å teste positivt når han er tilstede og kan glede seg sammen med deg!! Lykke lykke til!!
jobber med saken har klart det Skrevet 27. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2008 Oki! Da må jeg holde meg unna apotek i dag! ellers går det gale. Har null viljestyrke:( Greit å ha han her hvis testen skulle være negativ og. Tusen takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå