Me myself and I Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Hei hei Hvordan går det med deg? Lenge siden sist nå... Går det bra på skolen? Linn
'utakknemlig bitch' Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Hei Min Linn? nå ble jeg forvirret hahaha... Her går det fint. leser til eksamen og trengte pause og havnet her inne faktisk Skolen er over for i år, har bare eksamen igjen å tenke på før jul skal ha neste uke. Der da? alt bra?
Me myself and I Skrevet 27. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2008 hehe:P Glemte det var fler Linn hehe.. Men er Linn A. Joda alt er bra med oss!! Vi gleder oss til jul og er skikkelig i julestemning... Henger en del her inne nå som jeg er på jobb og kjeder ræven av meg... Er du forberedt på eksamen da? Var så uvant å se deg her inne liksom Klar for julen nå da?
'utakknemlig bitch' Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Mja, ikke skikkelig forberedt enda men det kommer seg. husker hvertfall hva trippelalliansen og trippelententen er for noe nå lenge jobber du idag? må komme innom med de fine tingene som detter ned fra veggene hahaha.. Jo, julestemning her også, gleder meg masse halvveis med julegavene også Jeg hadde rett, min linn <3
Me myself and I Skrevet 27. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2008 hehe, Kunne jo være du hadde flere Linn som var din?<3 hehe Jeg slutter nå klokken 4 heldigvis:D Er skikkelig lei nå er så stille og rolig i dag... Bare å komme innom med de når det passer for deg:) Jeg har 2 julegaver igjen jeg så er jeg ferdig. Og det er kjempe deilig. Skal bake pepperkakehus i helgen
'utakknemlig bitch' Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Andre linn er jo lasse sin hihi Huff ja, er kjedelig på jobb når det er lite kunder. men desverre sånn det er noen ganger. Pepperkakehus ja, aldri laget det selv jeg. lurte på om jeg kanskje skulle prøve i år, men det detter vel bare sammen haha Må treffes en dag nå, er jo evig lenge siden jeg har sett småen nå
Me myself and I Skrevet 27. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2008 Ja, det må vi få til. Jeg har egentlig frihelg denne helgen, men skal jobbe ekstra både i morgen og på lørdag... Kjedelig, men det blir penger av det:D Ellers skal vi ta julevasken i helgen og pynte til jul og som sagt lage pepperkakehus osv. også skal vi i en bursdag på lørdag. Men det er bare å finne en dag.
'utakknemlig bitch' Skrevet 27. november 2008 #8 Skrevet 27. november 2008 Blir mye eksamenslesing på meg i helgen, og haavard for den saks skyld men om et par uker så er vi ledig tror jeg, kan jo se litt på det. litt hektisk fram til 2. uken i desember penger er fint hehehe
Me myself and I Skrevet 27. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. november 2008 Da sier vi det. Jeg må nesten stikke jeg.. Er snart ferdig på jobb. så må begynne og gjøre meg klar:P hehe snakkes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå