Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 nå må jeg komme meg opp herfra stolen og gå å lage litt mddag. var så mye rot på kjøkkenet så fristet ikke.. men nå er det bare gode ti min til mannen kommer hjem så bør komme i gang til da. vi skal ha laks idag til middag. gleder meg til det. med masse gulerøtter og brokkoli til. så en god saus da. det må til:)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Hadde litt torsk i frysen som jeg tok opp i går, også ha jeg rullet dem i kavring. Så her blir det hjemmelaget fiskepinner, med potet og gulrot. En av favoritt middagene til sønnen..
lillebror er " forsinket" Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Her har vi hatt kjøttkaker, poteter, gulrot og kålrabi :-)
skorpionfruen Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Hoppet over middag idag jeg. Min kjære jobber til klokken 24, snuppa er hos pappaen og jeg har fikset til bursdag. Skal dra å kjøpe brød nå så blir det kombinert kveldsmat og middag. Ikke spist enda så nå er jeg svang
konvall Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Poteter, julepølser m brun saus og snittebønnestuing. Faktisk godt ved sidenav.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå