MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Går d omgans/magesjuke nå fo tiden? Jeg har så vondt i magen...hadde d i hele natt...er 12 uker..jeg har mye luft og synes ikke dette kjenens ut som noe galt med bebien..synes d kommer fra meg selv liksom..har ekstrem svangerskaps kvalme så om jeg har omgangssjuka eller ei er litt vanskelig å skille:O Noen som har peiling`?
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 27. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. november 2008 ingen??
KR0705 Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Ja det går en veldig smittsom omgangssyke med både oppkast og diare. Krysser fingrene for at jeg slipper unna den gangen her
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 27. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2008 okei=) Takk for svar=)virker som jeg har fått det gitt:/
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Jeg sliter også med magen. og det er så grusomt. Våkner om natten med magekramper som ikke likner noe. og hele dagen løper jeg som en gal inn på do. Holder på og bli sprø. For det er så vondt. Og ikke nokk med at jeg har sånne magekramper, så begynner jeg og lure på om jeg får kynnere av det eller om det bare er den magen som er så vond. -jeg klarrer ikke kjenne forskjeld når alt er så vondt. For smertene går i ryggen min og. Huff dette er ikke godt. jeg har hatt dette i tre dager nå og håper det gir seg nå snart. hvis ikke tror jeg at jeg må ha meg en tur til legevakten. Ringte til legen mimn men hun kunne ikke ta i mot meg før om en og en halv uke. hva skal vi med fsstleger når det er sånn det er?
2tette:) Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Ei venninde ligger hjemme med oppkast og diare nå, så ja.. tydeligvis at det går om dagen:(
Beadybabe ¤mai¤ Skrevet 27. november 2008 #7 Skrevet 27. november 2008 jepp, virker som jeg har sluppet unna oppkast i det minste! Varte ca 5-7dager..
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 27. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2008 Å gud...nej jeg tar ikke nej for et svar vhis jeg ringer legen ...skal ha akutt time ...basta. Men jeg er fryktelig kvalm også..mer enn vanli...kjennes ut som d er masse gass og som om at magen er helt i stå...og jeg har også vondt i korsryggen...men d har jeg hatt før dette med magen....så føles d likosm som om at d er masse magesyre...men jeg har ikke diare...magen er ikke hard heller...bare veldig sur:-SJah æsj dette er grusomt...men magemsertene kan jeg ikke kjenne om er kynnere eller ei for jeg har aldri hatt kynnere før...jeg vet ikke hva jeg skal kjenne på...:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå