Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Jeg fatter ikke hva jeg skal kjøpe i julegave til samboeren min! Han er ikke interessert i noe spesielt, men trener en god del. Men han har alt han trenger til akkurat det. I fjor fikk han mp3-spiller til bilen, og så fikk han klær i bursdagsgave, så gidder ikke kjøpe det nå også. Han har nettopp fått ny mobiltelefon. Vi har dvd-spiller og digitalkamera f.eks. Hva kan jeg kjøpe som ikke koster mer enn en 1000-lapp? Hva koster f.eks Playstation 2 for tiden? Playstation 3 koster jo over 4000, det har jeg ikke råd til.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Og ikke smykke, han har et spesielt et som han aldri tar av seg, så orker ikke kjøpe smykker. Han har to klokker. Og parfyme har han nok av.
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Hmm... vanskelig det der.. sliter med sambo selv, han er 30.. I fjord ga jeg han sånne plug and play spill.. Sånne konsoller man plugger rett i tv'n med gamle retrospill... Nå elsker han sånne gamle spill, så det syns han var en kul gave... I år er det mye værre... Vurderer gi han en spabehandling e.l.. Det trenger ikke koste mer enn tusenlappen.. =)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Er INGENTING han ønsker seg heller.. :/ Bæææh, vanskelig dette! HI
Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Jeg skal kjøpe en vannfontene til å ha på bordet. Gubben klager over mangel på noe pent på kontoret hans og han elsker vann, så jeg håper det faller i smak
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Ja ikke sant! er nok truende til å gi han en spa-dag.. Hvis ikke tror jeg det må bli en veldig praktisk og kjedelig gave.. (er ikke engang noe han trenger) Urk! Denne juleshoppinga blir nok stri...
Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #7 Skrevet 27. november 2008 Kanskje jeg kan kjøpe Playstation 2? For det vet jeg at han kommer til å like.. tror ikke det koster mer enn en 1000-lapp.. Og det kommer jeg også til å like HI
Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #8 Skrevet 27. november 2008 Jeg skal kjøpe GPS, lage sjokolade og gi han en billett til konsert i julegave:) Han elsker at jeg lager sjokolade. Kjøper bare vanlig melkesjokolade og smelter den, heller den i silikonformer og setter i fryseren i noen min til den har stivnet. Morro med forskjellige former. Også blir sjokoladen MYE bedre etter den er smeltet:) Billett til en konsert eller show er også en bra gave syns jeg. koster jo ikke så mye så.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå