Gå til innhold

Hvor gamle var deres barn når.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...de ble lagt på eget rom? Og klarte de sove en hel natt før det? Eller måtte du opp alikevel og gi mat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Førstemann: En uke etter at han ble to mnd.

Andremann: En uke før hun ble to mnd.

Da gikk de fra å våkne flere ganger hver natt på vårt rom til å sove natten igjennom i løpet av et par tre netter.

Nestemann kommer på eget rom innen h*n er en mnd sikkert.

Skrevet

Førstemann sluttet å spise om natta da han var ca 4-5 mnd gammel, sov natta gjennom fra første natt uten mat. Flyttet på eget rom da han var nesten 2 år gammel. Ventet med å flytte han pga mye astma og falsk krupp, ville ha han i nærheten av meg.

Andremann sluttet å spise om natta da han var ca 6 mnd gammel, våknet om natta til han var ca 1,5 år! Flyttet på eget rom da han var ca 2 år (det var da vi flyttet og fikk et ekstra soverom)

Minste sluttet med nattpupp da hun var ca 8 mnd, sov natta gjennom fra samme dag. Hun er nå 18 mnd og sover fremdeles på vårt rom, håper å få ferdig det nye soverommet (har bygget på) nå rett over jul, da flytter hun ut. For den nye babyen kommer i ferbruar...

Skrevet

når han var 2-3 uker gammel, vi har liten leilighet med rom vegg i vegg, så det var ikke lange biten han flyttet, men han sov mye bedre på eget rom, første nettene han sov utenfor vårt rom sov han i vognen sin på gangen rett utenfor soverommet (igjen, liten leilighet på knappe 50kvM) med døren åpen, Vi flyttet ham litt gravid vekk fra oss på en måte;)

Han våknet fortsatt for mat på natten, men sov gjennom måltidene på natten og sov lengre og tyngre enn når han sov sammen med oss:)

Gjest Sauen - preggers
Skrevet

Hun var rett over året når hun flyttet på eget rom. Det gikk strålende, og våkner omtrent aldri på natten. Deilig å kunne ligge og lese eller prate i senga uten å vekke småen!

Skrevet

Lillemann er 5mnd og har kun sovet 1 hel natt uten mat (natt til i går) Tenkte HURRA, da skal han flytte på eget rom, men i natt var han våken og skulle ha mat igjen.... Så vet ikke helt om jeg "tør" flytte han, orker ikke tanken på å fly frem og tilbake med flaske og smokk ørten ganger på natta...brrrr....kaldt...

Skrevet

ca 3mnd var hun. og hun sov hele natten da, gjorde dt fra hun var 2uker hun men jeg syn det var for tidlig å legge henne på eget rom. hadde jeg ammet hadd jeg hatt hun lengre på våres rom i og med at hennes rom er nede og da blir det slit å gå opp og ned for å amme og styre...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...