Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Hvor ofte spørr dere om hjelp/barnepass fra besteforeldre? Hos oss bor svigers kun en gate nedenfor oss, og det er veldig lett å levere babyen ifra seg der før en handletur må jeg si... Heldigvis elsker svigers å passe og trille tur, men hvor ofte kan man spørre?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 jeg bruker dem sikkert 3 ganger i uken jeg.... hehe, mine bor også i nærheten:) det er de som ber om å bli spurt så da vet jeg å benytte meg:)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Vi bruker de også ofte, fast henting i bhg en gang i uka, og så er mini på 2 der fast en gang i uka (vi har full bhgplass, men de vil gjerne ha mini en dag). Ellers så sover mini der en natt i ny og ne, de sitter barnevakt i ny og ne... Men besteforeldrene elsker det, og kan ikke få sett mini nok. De føler ikke at de gjør OSS en tjeneste ved å passe, men seg selv en tjeneste ved å bli så godt kjent med barnebarnet sitt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå