Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har kjøpt et ammesjal på kvinneverden.no som jeg er utrolig fornøyd med. Nå kan jeg amme overalt! Sjalet er luftig og dekkende på samme tid og finnes i mange fine farger og mønstre. Kan virkelig anbefales.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøte ammesjal på Target da jeg var i USA. Kasta esken for å minske embalasje på vei hjem og nå skjønner jeg ikke bæret av hvordan det brukes. Det ser helt merkelig ut, he he.

Ammer over alt uansett, men tenkte det kunne være kjekt å ha sånn i tilfelle.

Skrevet

Jeg har også kjøpt ammesjal fra kvinneverden, faktisk.

Vet ikke hvordan det du har kjøpt ser ut, men sjalet fra kvinneverden.no skal man feste rundt halsen. Så legger man det over babyen. Det er en spile i fronten som gjør at jeg hele tiden har øyekontakt med datteren min.

For meg har dette gjort alt så mye bedre. Jeg har ganske store pupper og datteren min har det med å slippe taket i tide og utide og før jeg fikk sjalet var det faktisk litt trøblete for meg å amme ute.

Men med sjalet kan jeg slappe helt av. Det er jo høy toleranse for amming offentlig i Norge heldigvis, men jeg synes det var grusomt å plutselig sitte der med puppen ute og laaange blikk fra både den ene og den andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...