kokkelimonke Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Hei! Jeg skal egentlig kjøpe meg en ladyshave, men kom over en epiltor som visstnok skal være veldig bra. Men det står forklart at den "trekker ut" hårene. Dette må vel gjøre usannsynelig vondt? Jeg kvier meg for hver gang jeg skal nappe øyebrynene, og det å fjerne håret nedentil får meg til å få frysninger. Er det så vondt som det høres ut? Takker for svar :-)
ula ;o) og gutta Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Ja, det er vondt!!! Jeg bruker min til leggene, men den kommer ikke halvnært bikinilinjen altså! Har prøvd det en gang og aldri mer.Au, au, au!!
Vibe80 Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Beste dingsen jeg har kjøpt! Gjør rimelig vondt første gangen, men bare å bite tennene sammen. Maskinen trekker hårene ut med roten og det tar laaang tid før de kommer tilbake. Om sommeren gjør jeg det 1-2 ganger og det er all tid jeg trenger bruke på leggene mine. Når hårene vokser ut er de mye og færre enn før (virker som de kommer ut til litt forskjellig tidspunkt) og neste gang du bruker epilatiren virker det som hårene sitter "løsere" og det gjør ikke like vondt, i tillegg til at der er færre hår å fjerne.
kokkelimonke Skrevet 27. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2008 Delte meninger med andre ord, hehe ;-) Vibe80 : har du brukt din nedentil noengang, eller bare til leggene? Tror jeg overlever leggene jeg også i grunn, men klarer ikke å se for meg at jeg klarer å pine meg gjennom hårfjerning av underlivshår på samme måten. Men overbevis meg gjerne ;-) Ingenting som er bedre enn å sjeldent måtte barbere seg/fjerne hår :-)
Vibe80 Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Jepp, men det gjør inn i h...... vondt! Har bare prøv et par gang, men ble plaget med inngrodde hår så synes ikke det var noen god løsning..
kokkelimonke Skrevet 27. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2008 Tusen takk for oppklarende svar :-) Tror jammen jeg skal gå til innkjøp av begge deler jeg, epilator til leggene og ladyshave til resten :-)
Godtegrisen Skrevet 27. november 2008 #7 Skrevet 27. november 2008 Jeg vurderer også og kjøpe meg en epilator. Men da lurer jeg på hvilket merke?? Det er mange forskjellige typer i forskjellige prisklasser. Er en billig like bra som en dyr?
kokkelimonke Skrevet 27. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2008 http://www.trumf.no/Trumf/ProductCatalog/ProductDetail.aspx?Catalog=Trumf&ProductId=PhillipsIcePremiumEpilator&VariantId=072200 Jeg kommer til å gå til innkjøp av denne. Synes den var i dyreste laget, men den virker samtidig veldig solid og bra, men kjølingsystem og greier, det skader jo ikke :-)
Shabby Cheap Chic Skrevet 27. november 2008 #9 Skrevet 27. november 2008 Jeg syns ikke det er vondt.. Har en Philips Ice tror jeg som man kan bytte hodet på, både epilator og ladyshave...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 27. november 2008 #10 Skrevet 27. november 2008 Beste tingen jeg eier hvertfall, men den blir kun brukt på legger. Og ja det er vondt de første gangene, men så blir huden vant til det. Når du har brukt den 3-4 ganger der den mindre og mindre hår som kommer ut- så da kjenner du det nesten ikke. Litt som å barbere seg. Men smerten de første gangene er som å vokse om du har gjort det, bare at det tar litt lenger tid. Tar det ca en gang i uken, kansje litt oftere om sommeren. Ikke nødvendig på så ofte, men får helt noia av hår på leggene.
MaRiAnNe_85 Skrevet 27. november 2008 #11 Skrevet 27. november 2008 jeg bruker epilator for all type hårfjerning. Under armene,legger og bikinikant. Vondes er det rundt bikinikante... ellers merker jeg lite av d,og allerminst under armene. Jeg har aldri barbert meg,alltid brukt voks før jeg kjøpte meg epilator. Er kjempefornøyd og den smerten jeg kjenner i forbindelse m hårfjerning er så liten at når jeg nå har klart en fødsel er dette bare barnemat Tips til bruk av epilator er å bruke den i mellom mensperioden. Da er kroppen minst sensitiv og dermed blir smerten mindre. Kroppen er mest følsom rundt perioden og da vil epilering kunne oppleves noe vondere. lykke til!
~sjiraff~ Skrevet 27. november 2008 #12 Skrevet 27. november 2008 På leggene gjør det ikke vondt, er som å vokse (jeg synes ikke voksing r vondt heller), men andre steder gjør det vondt. Så min brukes kun på leggene.
Misti Skrevet 27. november 2008 #13 Skrevet 27. november 2008 jeg har prøvd den på bikini linja... men sist jeg brukte den der så fikk jeg sånn anal bedøvelses krem av venninda mi. funka bra det.. men dere som bruker ladyshave bruker dere den på bikinilinja og til stussing av resten? blir det ikke sånne stive stubber?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå