Ellen Margrethe Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Vi fikk ikke akkurat gode nyheter igår på UL. Gynekologen trodde han kunne se et embryo, men var ikke sikker. Det så ut som om det var noe på bildet, men det lå helt øverst i "sekken", så også ut som om det kunne være et hjerte som slo, men det var ikke lett å skille mine blodårer fra ev embryo..Er det flere som har hatt det i uke 7? Symptomene mine er de samme.. Fostersekken var ikke pæreformet heller, er det noen som vet om det har noe å si? Er redd for at det er borte, men symptomene skulle vel avtatt. Noen som har erfaring m dette? Hvorfor er det så ulikt når legene kan se hjerteslag, har det noe m utstyr å gjøre?
Ellen Margrethe Skrevet 27. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. november 2008 inge som har noe svar??
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 vet ikke om jeg kan hjelpe deg så mye, men jeg var på ul i juli. trodde da at jeg skulle være 10 uker, men forsteret ble målt til 8 fullgåtte uker. da så man det tydelig på ultalyd bildet. det var dessverre dødt da, men man kunne tydelig se det. vet ikke hvor mye den uka har å si på vekst og utvikling, men tror de målte det til 16mm.
2jenter-og nr3 jente*Har født Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Jeg vet rett og slett ikke, kan bare si ut fra åssen jeg har opplevd det selv. Jeg har tatt UL i ca uke 7 i de 2 forrige svangerskapene mine. Da har jeg sett hjertet slå med en gang selv også. De 3 gangene jeg har mista har jeg også hatt tidlig UL, og da har det vært veldig lett og se at det ikke var noe foster der. Gravid med 3 mann nå, skal på ul neste fredag da er jeg i uke 8 sånn ca. Så er spent på hva jeg får se da. Men jeg tror ikke det behøver være noe galt selvom du ikke så hjertet nå, alt er jo så lite enda..... Håper alt er bra med spiren din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå