Gå til innhold

Kjæresten til en kollega er forelsket i meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er kameraten til min samboer og kjæresten hans har akkurat begynt å jobbe der jeg jobber. For et par mnd siden fortalte han meg at han har hatt følelser for meg i over 2 år, dvs før han møtte hun han er sammen med. Snakket med han i helga og han sier han sliter veldig og tenker mye på å gjøre det slutt med kjæresten pga disse følelsene selv om han vet at det aldri blir oss to.

Vet liksom ikke hva jeg skal gjøre nå, prøver å holde meg unna situasjoner der jeg møter han og kjæresten men nå han jo hun begynt å jobbe sammen med meg og gir tydelig uttrykk for at hun vil vi alle fire skal tilbringe mer tid sammen som vennepar. Kjenner henne ikke så godt siden jeg prøver å unngå henne, men liker henne kjempegodt og har skikkelig dårlig samvittighet selv om dette ikke er min skyld.

Føler og at det er galt å skjule dette for samboeren min siden han og denne mannen er veldig gode venner...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg ville tenkt som så at det får være hans problem, og gjøre mitt beste for å glemme at han har sagt dette. Du kan da ikke fly rundt å ta hensyn til det! Lat som ingenting du, både ovenfor han, kjæresten/kollega, og typen din. Han glemmer det sikkert etter hvert han også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...