Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Han er kameraten til min samboer og kjæresten hans har akkurat begynt å jobbe der jeg jobber. For et par mnd siden fortalte han meg at han har hatt følelser for meg i over 2 år, dvs før han møtte hun han er sammen med. Snakket med han i helga og han sier han sliter veldig og tenker mye på å gjøre det slutt med kjæresten pga disse følelsene selv om han vet at det aldri blir oss to. Vet liksom ikke hva jeg skal gjøre nå, prøver å holde meg unna situasjoner der jeg møter han og kjæresten men nå han jo hun begynt å jobbe sammen med meg og gir tydelig uttrykk for at hun vil vi alle fire skal tilbringe mer tid sammen som vennepar. Kjenner henne ikke så godt siden jeg prøver å unngå henne, men liker henne kjempegodt og har skikkelig dårlig samvittighet selv om dette ikke er min skyld. Føler og at det er galt å skjule dette for samboeren min siden han og denne mannen er veldig gode venner...
Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Jeg tror jeg ville tenkt som så at det får være hans problem, og gjøre mitt beste for å glemme at han har sagt dette. Du kan da ikke fly rundt å ta hensyn til det! Lat som ingenting du, både ovenfor han, kjæresten/kollega, og typen din. Han glemmer det sikkert etter hvert han også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå