Shiny84 Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 ?? lurer jeg på... har hørt mange sier den kommer veldig tidlig.. men jeg hadde liksom tenkt til å holde det hemmlig litt........, nå er jo jeg litt rund i kantene , hi, hi.. så synes kanskje ikke så fort da eller?
mami78 Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Jeg er i uke 9, har fått en liten kul! Er ganske tynn fra før da...Synes det er tidlig, og er nok litt det at jeg er oppblåst og har lagt på meg! Har jo bare ligget og spist de siste ukene for å holde verste kvalmen unna...
frua Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 venter nummer 3. Jeg er ganske slank og 167 cm høy. Jeg er i 19. uke, men folk kan ikke se det på meg ennå. Det er ganske godt synlig uten klær. Når jeg ligger på ryggen , ser det ut som jeg har en håndball under huden - nedenfor navlen. Har lest at i fra 17 uker og fram til uke 24-26 vil magen vokse godt - den kommer nok.
2jenter-og nr3 jente*Har født Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Dette lurer jeg også på. Er gravid med nr 3 nå, er ikke mer enn 7 uker, har ingen antydning til mage enda, og greit er det. Den kommer tidsnok... hehe... men med nr 1 og nr 2 begynte jeg med gravidklær i uke 8-9, tror det var fordi jeg ikke taklet at noe presset på magen, jeg var super kvalm da, og det hjalp ikke på. Ikke fult så kvalm nå, men håper å slippe mammaklær om et par uker. Føler meg ikke helt klar for det altså...
dinadina Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Jeg er også rund i kantene, og jeg tror ikke det er noen som har mistanke ennå (11+2). Det kan man vel takke tunikamoten og bukser med høyt liv for... :-) Jeg har veldig tydelig mage, men kler meg slik at den skjules godt. Men på kvelden sliter jeg, for da bare siger magen ut fra under puppene og nedover. Jeg kan ikke huske at det var så markant om kveldene de andre to gangene, men i alle svangerskapene har jeg hentet frem mammabuksene i uke 10 - fordi jeg ikke har tålt press mot magen. Jeg håper å holde på hemmeligheten i noen uker til, men...begynner å ane at det kan holde hardt.. :-)
Shiny84 Skrevet 27. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2008 ja, takk for at høyt liv er på moten, hi, hi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå