Gå til innhold

Forkjølet baby!


Gem76

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen- lillegutten min på 3mnd og en uke er blitt forkjølet! Han har hostet i to dager, og har vært snørrete i en uke, etter vaksinene, men tror han var litt snørrete før også.

 

Han smiler og ler ofte og spiser masse, så jeg satser på at alt går bra, men hvor lenge skal han hoste før jeg evt oppsøker lege eller helsestasjon? Flere som har hatt forkjølelse i huset? Hvor lenge varte det og hva gjorde dere for at barnet skulle bli friskt så raskt som mulig?

 

Håper småttisene deres er i god form!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har og en gutt på 3mnd som er forkjøla, men han hoster så stygt. det surkler fælt i brystet hans også. han begynte å hoste før helga og jeg oppsøkte legen på tirsdag, siden jeg ikke syns hosten hans ble noe bedre, fikk da hostesaft som jeg håper skal hjelpe her etterhvert!!

god bedring til gutten din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min var 2 mnd og hostet litt og snørrete..jeg ga han saltvannsdråper..og når jeg ammet sprutet jeg mm i nesen. hjalp det også. Men han var frisk igjenn etter 3-4 dager han.

 

visst han gå å hoster i lengre tid ville jeg tatt kontakt. Men er tiden for litt snørr og hoste nå. Kjedelig når de er så små. Mne gi saltvann og sprut mm visst du ammer da i nesen hans :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding:) har prøvd å sprute MM inn i nesen- funker litt, men han er uansett mye bedre nå. Nå er det jeg som er syk, feber og noe som ligner på halsbetennelse- savner helsa jeg hadde når jeg var gravid jeg, ni mnd uten å være syk en eneste gang!

 

Det tar på å være redusert når man har liten baby, er redd jeg skal sovne mens jeg ammer:) Har heldigvis en veldig snill og rolig baby, - hvis ikke kunne ikke pappaen ha dratt på julebord i kveld:)

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...