Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Ulemper: Liten sjanse for at alle de dere ber har mulighet til å komme. Folk skal på jobb dagen etter. Fordeler: Ikke noe alle har. Hehe. Kommer ikke på no i farta
Anne-B. Skrevet 27. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2008 Jeg kom ikke på noen fordeler jeg heller. Folk jobber jo og sånn. Tenkte at det hadde vært koselig å ha det på forlovelsesdagen vår. Det går jo an å ta fredagen eller lørdagen etter.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Kan jo kanskje være billigere å leie lokale og sånt midt i uka, men for gjestene kan jeg ikke se noe annet enn ulemper... Noen velger sikkert å ikke komme da man jo nesten må ta en fridag eller to i forbindelse med dagen og det er det jo ikke alle som har mulighet til...
Anne-B. Skrevet 27. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2008 Ja, det var det jeg også tenkte på. Han har familie som reiser langveisfra i tillegg.
brooklyn Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Basert på mye av det jeg leser her inne, er det en absolutt fordel at ikke alle gjestene KAN komme:)) Spørs jo hva dere gjør ut av bryllupet. Om det bare er å stikke innom byforgden eller kirkekontoret, så er det jo greit, men med fest og party som tilbehør, er det ikke alltid alle gjestene kan ta seg fri i (sannsynligvis) 2-3 dager for å dra i bryllup, spesielt de som må reise.
Anne-B. Skrevet 28. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2008 Det blir full pakke. Så det blir nok en fredag eller en lørdag.
Pikku Myy Skrevet 2. desember 2008 #8 Skrevet 2. desember 2008 Gift dere på forlovelsesdagen deres og ta fest og evt en velsignelse på helg. Vi giftet oss på den datoen vi ønsket og skal ha festen og en velsignelse i kirken senere.
Anne-B. Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. desember 2008 Hei Lille My. ) Om det blir slik at rettdommerne ikke vil reise utover dit vi skal holde festen, så reiser vi nok en annen dag i forveien for å giftes og holder festen senere. Det kommer litt an på litt forskjellig. Mye som må gå i boks!
baima Skrevet 3. desember 2008 #10 Skrevet 3. desember 2008 Vi gjorde det ein ukedag, men det var heller egentlig ingen som skulle vite det før etterpå, festen tok vi noen mnd etterpå... skulle egentlig ha gifta oss ein tirsdag, no vart det ein fredag for eg vart matforgifta og spydde som ein gris i eit døgn. Så da var det noen som fekk vite det likevel, men var bare oss og forlovere..
*bubbs* Skrevet 3. desember 2008 #11 Skrevet 3. desember 2008 Vi skal gifte oss på en mandag. Vi gifter oss i utlandet, så de som kommer må uansett ta seg litt fri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå