MissAntrop Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Hvordan fungerte det og hva koster det? Snuser litt på det eller ketolyse, men trenger noen råd og anbefalinger.
Pappas fultreffer :) Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Easy Life fungerer slikt at man er en liten gruppe som treffes onsdager i et halvt år, der sitter man i 1-2 timer og hører/lærer om forskjellige ting med kroppen og maten vi spiser. Det meste vet du nok fra før, slik var det med meg vertfall. Også må man gå å trene utenom, dette gjør man ikke som gruppe da, om ikke gruppen blir veldig sammensveiset og ordner dette på egen hånd. Læreren er ikke med på treningene. Det funket ikke for meg og var noen bortkastede tusenlapper. Det koster vel sånn ca 900 kroner i mnd for kurset, men så må du ha treningsavtale utenom med helsestudio, så det blir vel en 1300-1400 kroner i mnd, alt etter hva de forskjellige sentrene skal ha.
Pappas fultreffer :) Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Eller, vi hadde vertfall møte på onsdager, det er sikkert litt forskjellig det da
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 EasyLife er et godt konsept, man lærer mat og trening. Ketolyse er et enmannsprosjekt, og det er en kur. EasyLife er resten av livet ditt.
Gjest Orkideen Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Jeg går på Easylife og er halvferdig med mitt kurs nå. Jeg har gått ned 20 kilo på tolv uker og er fornøyd med det. Bare 5 kilo igjen til jeg har nådd mitt mål. Easylife er en kur hvor man for en periode erstatter alle måltider med pulver. Jeg spiste kun pulver i 10 uker. Etter en periode med bare pulver skal man spise et måltid om dagen, resten kosteterpulver. Så etter noen uker til skal man spise to måltider osv. Til slutt når kuren er over skal man spise 3 hovedmåltider og to mellommåltider om dagen. Det er undervisning en time i uka de første tre månedene, deretter annenhver uke. Veiing i forbindelse med undervisningen. Vi har fellestrening for de som ønsker det to dager i uka med kursholderen som instruktør. En dag med kondisjonstrening og en dag med styrketrening. Med månedsavgiften på treningssenteret kommer kurset på 1200 kroner i måneden. I tillegg kommer pulveret. Tror det koster 35 kroner for en pose pulver, og man skal spise tre poser om dagen i begynnelsen av kurset. Jeg vil anbefale easylife på det varmeste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå