Krøse Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Jeg er førstegangsgravid og 37 år. Skal i følge all logikk være i 9. uke. Kan kjenne på magen at det er noe fast inni der som ikke har vært der før, og mener også at midjen min slett ikke er som den pleier. Når kan man fysisk se og kjenne på magen at man er gravid?
LilleSolaMi<3 Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 http://www.min-mave.dk/index.php?vis=artikler&gaatil=327&id=333 ta en titt på denne=) mener at livmoren ikke kommer opp over skambeinet før ca uke 11,så før dette er det nok vanskelig å kjenne den, men jeg merket hvertfall at magen forandret seg før det,men man får gjerne mye luft i magen tidlig i sv.skapet=) når magen kommer er veldig individuelt,min luftmage gikk mer over ca 15-16 uke,og babymagen kom ikke før ca uke 18! nå er jeg 22 uker og har en tydelig mage! men kjente livmoren fra ca uke 12! jeg møtte nylig en gammel veninde som var like langt på vei som meg,og man kunne ikke se hun var gravid!! ganske snålt,jeg så ut som en hval i forhold til henne! hehe kommer også ann på kroppsfasong,har man lang rygg,så kommer gjerne magen litt senere pga baby har god plass til å vokse oppover,før magen presses utover=) men noen får mage veldig tidlig,så dette varierer veldig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå