Gå til innhold

Skal til jordmor om en time....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og kvir meg så det holder... Har gått opp 3 kg på en uke, og kommer vel til å få DEN kjeften... Men hva kan jeg gjøre? Alle klager sånn på at de må tisse så ofte.... ÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg skulle virkelig ønske det var meg! Her holdes alt vann inne. Får ikke på meg noen av skoene mine lengre. Ikke engang slippersene... Håper hun har litt forståelse. Er 37+6 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men hun kan jo ikke kjefte på deg fordi du har vann i kroppen!!!!! De 3 kg er sikkert bare vann!!! Min veninne la på seg 30 kg og 20 av disse var bare vann og det rant av to uker etter fødselen!

Skrevet

Å godt å høre... Nei jeg syns heller ikke hun kanbli det, men hun er helt kokko når det kommer til vekt. Var overvektig fra før graviditet, og da sa hun til meg på kontrll i uke 24, at jeg burde totalt sett gå ned i svangerskapet.... GALSKAP spør du meg, pluss alle leger og andre jordmødre jeg har pratet med. Har til nå gått opp 21 kg, og VET at mye er vann. Men men hun får bare være dum hun dama. Kiloene skal snart av igjen....

Skrevet

For en dust jordmor!!! Ikke bry deg om hva hun sier, hun har tydeligvis noe problemer med vekt. Jordmødre skal størtte og gi råd ikke være kjipe. hun vet jo godt at mange får vann i koppen og at dette ikke er fett man legger på seg!!!!

Skrevet

Gikk heldigvis bra i dag.... Var litt smart og gikk på hennes vekt i stede for å si hva vekta viste hjemme.. Vår er veldig tung. Å vips hadde jeg bare lagt på meg et halvt kg siden sist:-D Hehe.... Så hun var ganske fornøyd i dag. Oppgraderte også ødemene på meg fra 1-2 til "rein" 2. Så nå er jeg glad og fornøyd:-)

Skrevet

Så fint at det gikk bra idag :)

Men den jordmora di høres jo ikke helt god ut... stakkars deg som må gå å grue deg til kontrollene.

Jeg har lagt på meg myyye i svangerskapet (i snitt 1 kg i uka, er nå snart 39 uker...så regn ut resten selv...), å aldri har jordmor snakket nedlatende eller surt til meg av den grunn. Det er jo ingen vits! Vi har selfølgelig snakket om kosthold osv, men jeg har fortalt henne jeg gjør så godt jeg kan, å da var det greit. Hun maser ikke mer om det nå. (Dessuten har jeg lavt stoffskifte som er litt av forklaringen på vektoppgangen)

Ønsker deg lykke til videre!! :)

Nå har hverken du eller jeg lenge igjen uansett.

Skrevet

Huff, sånt er så kjedelig, men det er bra det er over for denne gang. Håper du glemmer dette innimellom kontrollene så det ikke plager deg. Jordmor vet jo også at man går opp mye pga vann!

Jeg har også pleid å grue meg, men nå er jeg heldigvis ferdig med kontroller. Skal ikke igjen før om to uker, men regner med å føde før den tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...