Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Skal gifte oss, og må lære oss vals nå da! Hehe... Tar gjerne imot tips til annen musikk til bryllupet også! =) Tenkte kanskje å gå opp til "alteret" til your song av elton john. Min ste-bror er kjempe flink til å spille piano, så tenkte å be han spille...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Vi dansa etter Tim Christensen - Right Next To The Right One
Sivalur Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Skal dere danse engelsk vals eller vanlig norsk rundvals? Vi danset engelsk vals til Fascination av Nat King Cole. En annen fin er Moon River, flere forskjellige som har sunget denne.
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 27. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2008 Aner ikke... Hva er forskjellen på disse valsene?? Ville tippe det er norsk rundvals kanskje?
Sivalur Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Tempoet er hovedforskjellen da.. og trinnene litt. Sikkert vanlig vals dere skal danse da, da passer ikke de to jeg nevnte så godt. Heller ikke den til Tim Christensen som er nevnt over her. Kan ingen sangtitler er jeg redd... hører det på musikken når det spilles hva det er, men er dårlig på titlene. Du kan jo gå på en musikkforetning og spørre om å høre på noe vals kanskje?
????????????????? Skrevet 27. november 2008 #7 Skrevet 27. november 2008 Leonard Cohen med "take this waltz"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå