supermummy Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Hvordan oppdaget dere det? Er det lett å se? Det er lus i barnehagen, og jeg har sjekka både meg selv og gutten flere ganger, men er så redd for at jeg ikke skal oppdage det....
Gjest Sauen - preggers Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Jeg fikk lus når jeg var 4-5 år. Da var det slektsstevne, jeg sov hos bestemor og der sov det også 10 andre personer! Det var tanta til mamma som oppdaget det når hun flettet håret mitt. Hun trodde først det var flass, men kom til at det måtte være lus. Da ble det fullt ramaskrik. Mormor var på apoteket og kjøpte lusekammer og luseshampoo i bøtter og spann, alt sengetøy ble fryst og hele pakka... Jeg smittet bare en person da, heldigvis... Aner ikke hvor jeg fikk det fra, men det var sikkert i barnehagen eller noe.
Libido- Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Ja du ser dem! De er svære til å liksom skulle være så små.. hehe. Men vil tro det er lettere å se det i lyst enn i mørkt hår. De hopper og spretter fort så du ser kanskje bare glimt av dem. Det med frysing osv av sengetøy er bare tull og noe de gjorde i "gamledager" =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå