Gå til innhold

Alle nydelige mødre her inne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke tenk på alt som har vært eller hva som har skjedd. Se det dere vil bli og hva dere vil skal skje så skjer det! Ikke tenk på hvem du har vært uten hvem du er nå! Dere kan få til AKKURAT alt dere vil!

Tenker dere negativt så blir ting negativt det er sånn alt funker! tenk positivt og at alt kommer til å bli kjempe bra så blir det bra!

Damer vi kan få akkurat hva vi vil og dette er en strålende dag å begynne på!

Tenker dere på økonomi og at det er dårlig så blir den dårlig og regningene strømmer på! Tenk at du skal få god økonomi så får du det, det er sånn det er og vi kan ikke noe for det, vi får det vi vil ha så lenge vi tenker positivt!

Har nettopp startet med denne tankemåten og har aldri vært lykkligere, kiloene raser av og jeg tiltrekker meg masse positive mennesker! Jeg har aldri sett bedre ut og får høre det hele tiden og det er fordi jeg er positiv til absolutt alt!

Mennesker har blitt friske fra kreft uten noen form for behandling fordi de endrer tankemåte!

Vi mennesker er veldig negative og vil helst finne det negative i alle ting og da gjør vi det.

Legg deg ikveld, takk for alt det fine du har og det fine du har fått og tenk for deg selv før du sovner: I morgen blir en strålende dag! Og det blir den!

Jeg begynnte på denne tankemåten etter å ha snakket med min søster og har alltid vært kjempe negativ, vi hadde en lang samtale og jeg begynnte endre tankemåte, nå går alt i min vei og vi har det kjempe fint hele familien!

Jeg så noen dager seinere en film eller er vell mere en dokumentar som heter the secret, den er helt strålende og anbefaler absolutt alle her inne til å se på den!

Ha en strålende dag damer, det skal ihvertfall jeg og husk dere kan få til alt dere vil, det er sånn det er! :) :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg leste 3 setninger før ordene "The secret" dukket opp i hodet mitt;)

Noen som har lest boka, er den verdt pengene?

Skrevet

:) Akkurat som du pratet til meg!

Jeg tenker negativt, bortsett fra da det går min vei og det er få ganger..

Huset ser ut som en svinesti fordi jeg har hatt dårlige dager nå i 10 dager.. men skal prøve ut din måte så kanskje det blir rent her :P

Gjest Sauen - preggers
Skrevet

Jeg tror absolutt positiv tenkning kan gi en det en trenger, men jeg tror det handler mer om innstilling enn om at ting bare faller ned i hodet på en.

Tenker en at økonomien går til helvete gjør man gjerne ikke så mye med det fordi man er negativ og ikke orker, men er man positiv og tar tak i tingene ordner det seg som regel.

Jeg tror de aller fleste kan mer enn de vet, og har større muligheter enn de innser selv. Med en positiv innstilling kan man få til det meste, så lenge man jobber for det og tenker positivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...