ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 I dag er det 1 mnd til vi gifter oss på stranda i Thailand!!! Men nå spoeker det jo litt da, siden det er så urolig der og flyplassen er stengt. Vi skal jo være mest i soer, men mellomlander jo i Bankok og skal være der 3 dager foer hjemreise. Noen av oss reiser allerede om 2 uker. Tenk om det ikke ordner seg ( Gjoer ikke annet enn å sjekke nyheter på TV og nettet hele tiden i håp om å finne noen lyspunkter...
Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 sorry meg altså,men jeg hadde aldri i livet dratt ditt.......
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 27. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2008 Nei, hadde vel ikke bestemt meg for det om avgjoerelsen om å dra dit skulle taes nå. Men vi har jo bestemt dette for leeenge siden, og alt er ordent til bryllupet, så det er ikke bare å la være å dra. Er noe hver gang vi skal reise noe sted synes jeg... Forrige gang vi var der havna vi midt i tsunami-helvetet. Men denne gangen skal det gå vår vei, for det har jeg betemt!! hehe Jeg kan ikke tro annet enn at ting roer seg. Uroligheter har det vært der lenge, det er bare at det har toppet seg nå.
Vekt 75 Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Hei. Det ordner seg alltid:-) Mannen min og guttene reiser 17 des til Thailand og vi regner med at det har ordnet seg til da. LYKKE TIL MED BRYLLUPET!!!!! Jeg har ikke angret en dag på at vi giftet oss der nede i fjor. Alle som har sett bildene våre og videoen sier det ser ut som et drømme bryllup. Gled dere masse.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 27. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2008 Takk, vekt75 Ja, det må bare ordne seg! Ja, det blir et droemmebryllup. Foeles for godt til å være sant! God tur til guttene dine, da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå