Gå til innhold

Hvordan takker dere forloverene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å ta med min forlover til frisøren på bryllupsdagen, og betale for stell av hår og sminke, om hun vil da... Eller dra og få massasje før vi skal til frisøren... Eller begge deler.. Hehe...

Vi skal sove hos moren min, begge to, og stelle oss sammen og slikt.

Noen forslag til hva gubben kan gjøre for sin forlover?

Det er jo strengt tatt ikke nødvendig å gjøre noe som koster så veldig mye penger, men tenkte at det kunne vært hyggelig forde =)

Hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og min forlover skal ut å spise og bare kose oss dagen før bryllupet. :o) Aner ikke helt hvordan vi skal gjøre det med natta før bryllupet enda..

Skrevet

vet ikkje, så bare å komme med tips...:) trengs her iallefall:)

Skrevet

Min forlover fikk frisørtimen..

Forloveren hans fikk slips (som også pappa og svigerfar fikk)

Sammen får de fotograf-bilde av oss alle sammen =)

Skrevet

Min forlover fikk sminke og frisørtime.. Og begge forloverne skal få et forstørret bilde av oss alle på ;)

Skrevet

Våre forlovere får et forstørret bilde med oss og dem på, i ramme.

Så får de en flaske med noe godt fra polet i ekstra julegave.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg tenkte å ha med min forlover på et hotell og ha en jente kveld der, oxo ut og spise=)

så det setter hu nok pris på=) er min søster som skal være min forlover=)

Skrevet

Vi hadde to forlovere hver, og jeg ga smykke og øredobb-sett som takk, i tillegg til at hun ene fikk album med alle bryllupsbildene i, så fikk begge to innrammede bilder av meg og henne.. Og før bryllupet spanderte jeg dem med på jentekino, kjempekos!

Tror ikke det er så vanlig at brudgommen gir takkegave, men hans forlovere får i hvert fall innrammede bilder, det ordner jeg:) (Han fikk ikke noe selv, verken bilde eller gave, da han var forlover for han ene, men jeg syns nå det er koselig!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...