Januarprins Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Jeg har! hvordan er formen om dagen?
Gjest Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Så kjekt Formen er helt grei,sliter mye med vonde kynnere,men for uten om det så har jeg det supert både jeg,jordmor og lege tror jeg får 2008 barn da,så blir spennende og se Hva me deg da?
Gjest Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 har forresten skiftet nick iløpet av dagen hehe
maren05 Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Jeg har ternin 7 januar, men håper vel egentlig at han kan komme litt før da. Begynner å bli rimelig lei nå, tung i kroppen, halsbrann og et litt kranglete bekken. Men.... det er verdt det
Itsrejk Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Jeg har også termin 7. januar. Skal føde i Trondheim (St. Olavs) - og håper pjokken IKKE kommer så mye før tida. Håper på 2009-barn, jeg. Har hatt bekkenløsningsplager helt fra før jeg kunne ta graviditetstesten, og har derfor vært sykmeldt hele svangerskapet (tøff jobb fysisk). Ellers har jeg faktisk vært i kjempeform, og har ingenting å klage på nå heller. Merker jo at magen begynner å være stor, og tåler veldig lite gåing/ståing pga bekkenet - men det kan man jo ta hensyn til. Koser meg masse med bevegelsene i magen for tida - han turner jo så hele magen danser til tider. Har heldigvis lagt seg til med hodet nederst, godt nede i bekkenet, men ikke festet. Deres små da?
Januarprins Skrevet 28. november 2008 #7 Skrevet 28. november 2008 Formen er etter forholdene bra, kan jo ikke vente annet når man er så langt i svangerskapet blir fulgt tett fulgt opp av jordmor pga muligens jeg utvikler sv.forgiftning for tida... ellers har jeg et minimalt jernlager, men det kommer seg sakte men sikkert. Er 100 % sykemeldt nå, har en fysisk jobb som ikke lar seg kombinere med høygravide kvinner... men syntes det er kjedelig å gå hjemme, så jeg prøvde meg på litt julevask i går, men fikk kraftig igjen for det.. svimmel, kvalm, masse kynnere og hendene så ut som ballonger!! så fikk litt kjeft av samboer da han kom hjem, så i dag har jeg kjøpt to nye dvder, klementiner og kvikk lunsj (namnam) og skal bare ligge på sofaen og koooose meg i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå