Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt :)

Formen er helt grei,sliter mye med vonde kynnere,men for uten om det så har jeg det supert :) både jeg,jordmor og lege tror jeg får 2008 barn da,så blir spennende og se :)

Hva me deg da?

Skrevet

Jeg har ternin 7 januar, men håper vel egentlig at han kan komme litt før da. Begynner å bli rimelig lei nå, tung i kroppen, halsbrann og et litt kranglete bekken. Men.... det er verdt det :)

Skrevet

Jeg har også termin 7. januar. Skal føde i Trondheim (St. Olavs) - og håper pjokken IKKE kommer så mye før tida. Håper på 2009-barn, jeg. :)

Har hatt bekkenløsningsplager helt fra før jeg kunne ta graviditetstesten, og har derfor vært sykmeldt hele svangerskapet (tøff jobb fysisk). Ellers har jeg faktisk vært i kjempeform, og har ingenting å klage på nå heller. Merker jo at magen begynner å være stor, og tåler veldig lite gåing/ståing pga bekkenet - men det kan man jo ta hensyn til.

Koser meg masse med bevegelsene i magen for tida - han turner jo så hele magen danser til tider. Har heldigvis lagt seg til med hodet nederst, godt nede i bekkenet, men ikke festet. Deres små da?

Skrevet

Formen er etter forholdene bra, kan jo ikke vente annet når man er så langt i svangerskapet :) blir fulgt tett fulgt opp av jordmor pga muligens jeg utvikler sv.forgiftning for tida... ellers har jeg et minimalt jernlager, men det kommer seg sakte men sikkert. Er 100 % sykemeldt nå, har en fysisk jobb som ikke lar seg kombinere med høygravide kvinner... men syntes det er kjedelig å gå hjemme, så jeg prøvde meg på litt julevask i går, men fikk kraftig igjen for det.. svimmel, kvalm, masse kynnere og hendene så ut som ballonger!! så fikk litt kjeft av samboer da han kom hjem, så i dag har jeg kjøpt to nye dvder, klementiner og kvikk lunsj (namnam) og skal bare ligge på sofaen og koooose meg i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...