Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 *** er bare 2 år enda og nå skal pappan bare ha h*n 1 helg i mnd..altså hver 4 helg. Dette fordi han har flyttet nesten 4 timer unna her (han velger dette selv) Er så redd forholdet mellom dem skal ødelegges..''' har allerde fått et bedre forhold til kjæresten min enn ''' egen pappa og det bekymrer meg litt. Ikke det at det er kjempe flott at h*n har et godt fohold til kjæresten min, men vil jo gjerne at h*n og pappan skal ha et fint forhold. Det er heller ikke pappan som er hovedsaken når h*n skal til han, men at h*n skal til bestemor og bestefar. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette..men er det noen som har lignende erfaring/tips/råd osv?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Xen min vokste opp med 1 helg i måneden hos far. selv i perioder da de bodde rett ved verandre så var det 1 helg i måneden. jeg tror det var litt sårt, selv om han aldri sa det. men han og far hadde et forhold som voksene at han bare kunne komme på besøk når som helst, og det hendte han tok seg en helg i ny og ned til far og stemor, uten og i det hele tatt ringe først. så de må jo ha fått et temlig bra forhold. er jo nok av de som ikke kan gjøre det med de foreldrene de har bodd hos hele livet. jeg tror du burde skaffe deg bilder av far og besteforeldrene og ta fram med gjevne mellomrom og snakke med barnet om dem. sånn at barnet husker bedre, siden det er så lenge mellom vær gang. dere må jo nesten bare prøve å se. ikke godt å si hvordan barnet vil reagere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå