bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 de første ukene i svangerskapet husker jeg at jeg ble sprø av hvor fort hårene på leggene vokste. De var skikkelig lange og trengte shaving i alle fall 2-3 ggr i uka en periode. og jeg som kan shave hver 14 dag ellers og bare så vidt få stubber... det bremset opp og ble normalt etter noen uker da nå er magen min skikkelig hårete...hehe... den er jo forsåvidt vanlig med slike lyse hår men de virker mer bustete etter dasger inni mammabukser.hehe... og under navelen har jeg fått 2 svarte hår så mannen lurer på om jeg skal konkurrere med han på veiviser Husker jeg fikk dette under navelen sist gang også og at det ble borte av seg selv igjen...
Gjest Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Har fått noen under navlen slik som du ... det fikk jeg sist også. Ellers på kroppen har det visst stagnert helt. Har ikke barbert leggene på en mnd (minst) og det er ikke antydning til stubber der engang.
Aggie Bird Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Merkelige saker. Hårene på leggene mine har også helt stagnert, er som om jeg skulle barbert de i går, og det er ihvertfall 2 uker siden! Og så har jeg fått slike "fjon" på magen, hehe de er bare søte da, så lenge de forsvinner etter fødselen er det greit. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå