2 hjertegull :) Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Biola er jo et melkeprodukt.. Og du kan begynne forsiktig med behandlet melk i 10 mnd alder, og vanlig melk i 12 mnd alder.. Men jeg har tenkt over det at der er youghurt i 6 mnd fruktmosglass.. En venninne av meg sa at det hadde noe med syrnet og ikke syrnet melk, og at babyer ikke skal ha vanlig youghurt.. Så jeg tror nok jeg ville ventet med vanlig youghurt, biola, drikkeyoughurt osv til min runder ett år.. Håper det var til noe hjelp, selv om det var ganske vagt
Gjest Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Ifølge min helsesøster kan vi begynne å gi yoghurt og biola fra de er 6 mnd - men siden man gjerne innfører grøt og/eller middag da - er det greit å vente til dette har gått seg til. Så rundt 8 mnd er ihvertfall greit. Vanlig, ubehandlet melk bør de ikke få får de er over året.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 kan vi begynne å gi joghurt og biola når di er 6mnd gammel?? hmm... men alikevell vil jeg vente med det til hun er over 1år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå