Gå til innhold

Aaaargh! Kjolehjelp, takk!

Let's hear it for the boys!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken type kjole bør man velge hvis man helst vil skjule både armer, ben og rumpe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

burka...?

nei, jeg vet ikke jeg...

Skrevet

Burka ;o)

Eller en lang kjole som ikke er ettersittende, og er den tilfeldigvis ermeløs så slenger man en bolero over. Bolero ruler!!

*hilsen hun med grevinnefett i bøttevis på overarmene*

Skrevet

Ha ha, skulle akkurat til å si det samme, ordet var bare borte for meg et øyeblikk.

Men seriøst, å skjule det er ikke alltid riktig løsning. Liker du ikke de delene av deg vil det å gå med store ting som skjuler ofte få det til å se enda større ut.

Den rette kjolen vil være kroppsnær og figursydd, men ikke strammende, men ermene derimot kan gjerne være lange og litt videre.

Fokuser på å få en utrigning som er fin så det blir fokuspunktet, men ikke utrigning i den grad at puppene flashes da, he he.

Skrevet

Jeg har sett på en kjole på Gina Tricot, som er kjempe lang og helt nydelig. Men den er ermeløs, ja... Bolero er jo ingen dum ide.

Men jeg får meg ikke til å kjøpe den. For å kunne gå med den, må jeg gå med 10 cm høye hæler. Ellers subber den nedi bakken. Så det blir jo ikke akkurat en kjole jeg får brukt mye!

Skrevet

Skal jeg være helt ærlig, må jeg innrømme at det er Womans feil! De har en artikkel om hvilken kjole man skal gå med hvis man vil skjule forskjellige kroppsdeler. Og da begynte jeg å tenke, da... Viser jeg for mye ben? Burde jeg skjule armene mine? Er rumpa mi for stor for denne kjolen??

Jesus. Slutte å kjøpe idiotiske jenteblader er vel heller løsningen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...