lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Ja, fortell meg! Hva baker dere til jul? :-)
Mille** Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Pepperkaker, pepperkakehus, suksessterte, rundstykker og julebrød. )
Gjest Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 i år skal jeg leke husmor og lage peppekaker, peppekakehus, kromkaker, sjokoladecookies, noe hvete bakst, kanskje en klippekrans, og hjemmelagd loff... det jeg kom på i farten ivertfall
___ Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Det blir ganske mye. Rundstykker, boller, kringle, sjokoladekake (muligens to forskjellige), peanøttkaker, delfiakake, risboller, pepperkaker, berlinerkranser, hjortetakk, goro, fattigmann, krumkaker (hvis jeg ikke får det av min mor), hjemmelaget marsipan, muligens sandkaker og kokkosstenger.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Pepperkaker, mariekaker og sjokoladekuler.. Lurer på om jeg skal prøve med på hvetekake i år..
☆Monkey Business☆ Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Skal vi se: Pepperkaker, kakemenn, sjokoladecookies, boller, aniskringler, delfiakake, vaniljekjeks, konfekt, hardinger (lefser), krydderkake, kransekakestenger, julebrød.....ja, mulig det blir mer også, får se hva jeg kommer på.
Sunshine med småtroll:) Skrevet 27. november 2008 #7 Skrevet 27. november 2008 År blir det pepperkakehus,pepperkaker og jeg og samboeren skal ha "juleverksted" og lage konfekt (inspirert etter god morgen norge på tv2 i dag).hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå