lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 ..er virkelig det beste brødet som finnes i hele verden!! Jeg er sikker på om jeg hadde prøvd hadde jeg glatt spist ett helt brød alene :-) Ikke rart folk er overvektige her i verden.... :-)
It's all about me Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Hmmm, det har jeg ikke prøvd ennå. Av en eller annen grunn er det noe med den grønne Hjertegod fargen som byr meg imot....he he.
lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 27. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2008 Det er ikke det brødet. Tror du tenker på Vita hjertegod eller noe... Pakningen på dette brødet er rød og hvit :-)
It's all about me Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Ja du har rett, jeg som blander ja. Da ska jeg teste det faktisk )
lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 27. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2008 Det må du ;-) Pass på å ikke ete deg i hel da ;o)
Gjest Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Det er det vi spiser mest av også. Eldstemann fikser ikke hele korn i brødet -så da er det dete vi kjøpe mest av. Veldig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå